17:22

tjena. idag har jag varit med cassandra , vi gick på bio kommer inte ihåg vad filmen hette men den var bra , haha vi kom in i sista minuten eftersom cassandra ringde till mig och sa att jag skulle springa ut och ta med mig 120kr ungefär sen så gjorde jag det sa till mamma att jag skulle iväg sen så stod hon utanför skit glad att se henne så då hoppade vi in i bilen efter en bamse kram så då sa hon att vi skulle på bio =) det var tydligen en välkoms present =D tack sötnos !

men sen kom jag hem och packade upp lite saker. så det ser lite bättre ut i mitt rum =)


det är det hära som jag har packat upp sen hade min farbror kvar hans gästsäng & skrivbord så jag fick det men sen så andra sidan av rummet är det massor av kartonger så den sidan får inte va med i bild XD men ska ut med katja och shoppa lite för har knabbt nå kläder ;O vi hörs senare..

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Ta en chans i veckans blogg och få ca 500 (eller mer) garanterade besökare till din blogg! Puss

2011-06-15 @ 18:41:55
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: jenny <3

fin blogg :)

2011-06-15 @ 20:42:29
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0