fyllde år härom dagen :)

har inte bloggat mkt på sistone men skolan går tyvärr före bloggen.
men jag och lisa fyllde ju år så jag har fått en del saker:
Av lisa: 200kr hm
Av farmor/farfar: 300kr
Av mormor: en kudde, lakan, och ett täcke med söta monster på xD
Av mamma: 800kr på monki sen fick jag en maskara (svart brun) och ett rött rouge
Av pappa: 200kr på mobilen och ett par vita tygskor
Av sofie: ett rosa armband
Av mimmi: 2block,pennor och lite sudd. perfekt till skolan och här hemma.
Av faster och farbror: ett h&m kit som var: 1 hårspray 2 parfymer 1 maskara 2 läppstift 1 puder 1 brunpuder 4 borstar inx en ögonbrynsborste,kan tänka mig att det var fasters idee :p
Tack FÖR allt ÄLSKAR er MINA söta MONGOS!
ska kika tv ha det bääst. kram!♥

Kommentarer
Postat av: ida- mitt liv i meningar

Kika om du vann en veckas länk i menyn på min blogg?

Om inte så har du en chans någon annan gång.

Det ända du behöver göra är klicka på länk 1 & 2 för att se om ngn av dom är dina länkar?! enkelt va? kram!

2011-10-18 @ 00:24:43
URL: http://tommila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0