FICK MVG YEEEEEEEEEES!

Fick tillbaka mitt matteprov fick MVG. fan vad bra :D
lovelovelove. Pappa kanske ska flytta till säta (säter)
då bor jag ännu närmare sara & ida nicenice :D
såg idas inlägg på hennes blogg som hon taggade mig i. naaaw.
älskar dig.
Var barnvakt igår från halv 5-8 och fick 250:-
så idag åkte jag med mickis in till standå hade jag alltså 420 kr ungefär.
Köpte 3 depend nagellack. grått , silver & lila.
sen köpte jag en blå magtröja love :))
hon köpte ett par fingervantar , rött läppstift och ett par leggins.
ska iväg till pappa imorgon efterskolan tar tog eller buss vet inte vad mamma har
planerat sen åker jag ner till pappa halv 5 åker jag iaf kommer kring 8?
lisa följer med så då lovade pappa att vi skulle få:
1. vinterjacka
2. ett par vinter skor.
3. vantar+mössa
eftersom vi inte är hos pappa så mycket så får vi jackor, vantar, mössor, pengar till skor.
Sen övrigt köper vi för månadspengen av mamma.
nu har jag skrivigt ett väääääldigt lång inlägg. ska plugga till matteläxan som är till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0