chilldag

Hennes hår♥
kom hem från skolan för ett tag sen så har bara tagit det lugnt
för det mesta. Fick skippa de 2 sista lektioner för hade ingen vikarie
för båda lektionerna hade vi samma lärare,så det var chill.
Har engelska glosor tills imorgon så ska träna på dom.
Sen gjorde jag spanska prov idag. Det gick super!
har tränat som en galning på det för ligger lite efter i spanskan eftersom
jag var i thailand men tror jag får VG på det.
hoppas på det eller MVG. ska kika glosor och svara på lite kommentarer.
puss ♥♥

Kommentarer
Postat av: ida ♥

okej.

men nu ska jag göra ett inlägg på bloggen tror jag sen sticker jag och möter lovisa.

så jag inte missar bussen.

puss<3

2012-01-19 @ 14:49:17
URL: http://idacariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0