Dagens

DAGENS KLÄDER: Grå huvtröja med en pingvin på (köptes i måndags) 
DAGENS FRISYR: Mittbena med svarta hårspännen vid sidan av benan.
DAGENS SMINK: Putte lite svart/brun maskara med lite puder.
DAGENS VILL HA: En ny mobil.
DAGENS KÖP: ingenting

DAGENS PLANER: plugga på lite engelska glosor och städa lite på mitt rum.
DAGENS BÄSTA: Att barbro var sjuk♥♥
DAGENS SÄMSTA: Att jag måste plugga.
DAGENS ROLIGASTE: När min lärare sa random och dah. Hon är 53? 
DAGENS TRÅKIGASTE: Att jag är ful.
DAGENS MISSLYCKANDE: Att sebbe var sjuk... jag som vela mysa idag med den plupsen.
DAGENS LYCKA: Att jag har fått en ny dvdspelare av min mormor och morfar igår. Så kan kika film nu (y)

DAGENS HUMÖR: Okej.
DAGENS SJUKA: Min fula syster.
DAGENS LÄNGTAN: Sebbe <33333333
DAGENS FUNDERING: hmmm, vad blir 1+1? 3?
DAGENS BEROENDE: Knarkar halstabletter♥
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: no film.
DAGENS MÅSTEN: städa,plugga & ringa sebbe.
DAGENS MOTION: gick till tunnelbanan på 10 minuter (y)
DAGENS VÄDER: Blött
DAGENS GODIS: Halstabletter.
DAGENS LÅT: Medina – FLYGER FRITT
ha det bäst. puss♥♥


Kommentarer
Postat av: ida ♥

Men måste du spama? xD

2012-01-25 @ 17:59:39
URL: http://idacariina.blogg.se/
Postat av: ida ♥

Men måste du spama? xD

2012-01-25 @ 18:26:49
URL: http://idacariina.blogg.se/
Postat av: ida ♥

du suger på att blogga....

Svar: va bra att min blogg finns då :D<3

2012-02-04 @ 13:12:43
URL: http://idacariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0